شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴ ق.ظ

رئیس دانشگاه پیام نور تغییر کرد





محمدرضا زمانی به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور معرفی شد

  منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر محمدرضا زمانی را به سمت سرپرست دانشگاه پیام نور منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب زمانی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور منصوب می‌شوید. امید است با جلب مشارکت مسئولان استان‌ها و استفاده از ظرفیت‌های خیرین، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

در ادامه این حکم عنوان شده است: امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های مؤثر به منظور صرفه جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرائی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، با اتکال به خداوند متعال بکوشید.

محمدرضا زمانی متولد ۱۳۳۷ در شهرستان میمه اصفهان و استاد پایه ۳۴ است. وی تاکنون راهنمایی بیش از ۸۰ رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشد را در رشته‌های مرتبط با تخصص خود عهده دار بوده است. چاپ ۹۶ مقاله علمی، پژوهشی در مجلات معتبر ملی و بین المللی، ارائه بیش از ۷۵ مقاله کامل و ۱۲۰ خلاصه مقاله در کنفرانس ها و همایش های معتبر داخلی و بین المللی از فعالیت های علمی ارزنده او است.

زمانی عضو انجمن‌های علمی زیست شناسی، بیوتکنولوژی و ژنتیک ایران است و در دو دوره در هیات مدیره انجمن زیست شناسی ایران عضویت داشته است. وی هم اکنون سردبیر مجله پژوهش های سلولی و ملکولی و نیز مدیر مسئول مجله بیوتکنولوژی ایران است. زمانی در سال‌های ۷۹ و ۸۰ به عنوان استاد نمونه دانشگاه رازی کرمانشاه برگزیده شده است.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور در حوزه فعالیت‌های آموزشی نیز افزون بر تدریس در مقاطع مختلف و دوره‌های متنوع مرتبط با زیست شناسی و زیست فناوری در دانشگاه های رازی، تهران، تربیت مدرس و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، سهم بسزایی در ایجاد و راه اندازی دوره های کارشناسی ارشد و دکتری علوم سلولی و ملکولی داشته است.

پیش از این علی اصغر رستمی ابوسعیدی ریاست دانشگاه پیام نور را برعهده داشت



نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • دانشگاه پیام نور

تصاوير منتخب 3