سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹ ب.ظ

تصویب کلیات طرح فراگیر پیام نور

 

 

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس عنوان کرد : کلیات طرح آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در نشست روز سه شنبه 18 فروردین 99 کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به تصویب رسید.
احمدحسین فلاحی در ادامه افزود که برگزاری آزمون فراگیر مورد اشکال سازمان بازرسی قرار گرفته بود و توسط وزارت علوم برگزاری آن متوقف شده بود و در نهایت با تلاشی که صورت گرفت امسال هم برای این دانشگاه برگشت، اما قانونی نبود، بنابراین باید از چند دستگاه متولی از جمله سازمان سنجش برای تصمیم‌گیری در این زمینه دعوت به عمل می‌آمد.

 

فلاحی یادآور شد : این آزمون به این گونه است که دانشجو برای تحصیل در مقطع ارشد 3 عنوان درسی را اخذ می‌کند و می‌تواند این واحدها در قالب یک ترم به صورت آموزش مجازی یا حضوری فراگیرد و بعد از اینکه در آزمون قبول شد به عنوان دانشجوی مقطع ارشد پذیرفته خواهد شد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه خدایی رئیس سازمان سنجش ، مسوولین بازرسی و وزارت علوم حضور داشتند و نظرات خود را بیان کردند بعد از بررسی اخطارهایی که به این طرح داده شد در نهایت کلیات آن نیز با رای گیری به تصویب رسید و برای بررسی جزییات آن به کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات ارجاع داده شد.

 

منبع:pnunews.com


نظرات (۱)

  • سجاد

    سلام 

    آیا برای سال ۱۴۰۰ ورودی مهرماه رشته ی mbaپذیرش دانشجو دارید؟ البته با کنکور منظورم میباشد.لطفا راهنمایی بفرمایید.

     با تشکر.

                   

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • دانشگاه پیام نور

تصاوير منتخب 3