جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۱:۱۲ ب.ظ

تمدید مجدد مهلت ثبت درخواست مهمان نیمسال اول94-95 پیام نور تا ۲۰ مهرماه




، دانشگاه پیام نور مهلت ثبت درخواست مهمان موقت و مهمان دائم در نیمسال اول ۹۵-۹۴ را نیز برای کلیه دانشجویان ورودی قدیم و جدید این دانشگاه تا ۲۰ مهرماه ۹۴ نیر تمدید کرد.

جهت ثبت و درخواست مهمان موقت می توانید درخواست خود را از طریق سیستم گلستان پیام نور ثبت نمایید و برای درخواست مهمان دائم باید به صورت حضوری به مرکز قبولی خود مراجعه کنید تا درخواست شما ثبت شود.

نکته ۱ : دانشجویان ورودی مهر ۹۴ دانشگاه پیام نور می توانند برای ثبت درخواست مهمان خود نیز اقدام نمایند.

نکته ۲ : کلیه دانشجویان دقت داشته باشند قبل از اینکه اقدام به انتخاب واحد نمایند باید درخواست مهمان خود را ثبت کنند در غیراینصورت بعد از انتخاب واحد امکان ثبت درخواست مهمان وجود ندارد. دانشجویان ورودی جدید نیز باید بعد از ثبت نام غیرحضوری و قبل از انتخاب واحد درخواست مهمان خود را ثبت نمایند.

نکته ۳ : دانشجویان جدیدالورود متقاضی، پس از ثبت نام غیرحضوری و قبل از انتخاب واحد باید درخواست مهمان خود را در سیستم ثبت نمایند و درصورتی که در مرکز اولیه انتخاب واحد نموده‌اند، نسبت به حذف انتخاب واحد اقدام نمایند تا امکان ثبت مهمان فراهم گردد.

بر اساس شرایط جدید مهمان موقت که توسط سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور  اعلام شده است ، فقط موافقت مرکز مبدا و مقصد لازم می باشد!!




نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • دانشگاه پیام نور

تصاوير منتخب 3