پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱ ب.ظ

تمدید مجدد مهلت ثبت درخواست مهمان در نیمسال اول 96-95 پیام نور






مهلت ثبت و درخواست مهمان موقت و مهمان دائم برای نیمسال اول 96-95 دانشگاه پیام نور برای کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور مجددا تمدید شد.

مهلت ثبت و درخواست مهمان موقت طبق اعلام سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور از تاریخ 4 مهرماه لغایت 6 مهرماه 95 ادامه خواهد داشت.

پیش از این نیز مهلت ثبت و درخواست مهمان موقت دانشجویان یکبار تا تاریخ 25 شهریور ماه تمدید شده بود که به دلیلی مشکلات بسیار زیادی که دانشجویان داشتند این زمان مجددا از تاریخ 4 مهرماه لغایت 6 مهرماه 1395 فقط به صورت مراجعه حضوری به مراکز تمدید گردید.

 


مهلت ثبت درخواست مهمان موقت و مهمان دائم :

مهلت ثبت درخواست : از 4 مهر ماه لغایت 6 مهرماه 95  – فقط به صورت مراجعه و درخواست حضوری به مراکز

نکته مهم : دانشجویان پیام نور در این بازه زمانی مهلت تمدید شده فقط به صورت حضوری به مراکز خود می توانند درخواست خود را به کارشناس رشته ارائه بدهند و کارشناسان می توانند درخواست دانشجو را در سیستم گلستان ثبت کنند

تذکر مهم 1 : توجه داشته باشید در صورتی که در سیستم گلستان درخواست مهمان داده باشید تا زمانی که وضعیت شما در سیستم گلستان مشخص نشود که با مهمان شما مبدا و مقصد موافقت کرده است یا خیر ، امکان انتخاب واحد در نیمسال اول 96-95 را نخواهید داشت.

نکته مهم 2 : دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می توانند از امکان مهمان شدن استفاده کنند به شرط آنکه مرکز مقصد مقطع – رشته و گرایش شما را داشته باشد.

 

افزایش شهریه دانشجویان مهمان : دانشجویان پیام نور توجه داشته باشند در صورتی که اقدام به درخواست مهمان کنند شهریه آنها افزایش پیدا خواهد.



نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • دانشگاه پیام نور

تصاوير منتخب 3