سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۲۵ ق.ظ

تاریخ ثبت نام و انخاب واحد ترم تابستان 99 دانشگاه پیام نور|دستورالعمل ترم تابستان99

براساس آنچه که دانشگاه پیام نور در تقویم آموزشی سال تحصیلی 99-98 اعلام کرده است ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان 99 این دانشگاه از 16 تیرماه آغاز و تا 23 تیرماه 99 ادامه خواهد داشت.


دانشجویان پیام نور برای ثبت نام و انتخاب واحد همانند نیمسال های گذشته باید با مراجعه به سیستم گلستان به آدرس reg.pnunews.com و از مسیر "ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی" از زمان دقیق انتخاب واحد خود اطلاع و در زمان تعیین شده نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

در ترم تابستان هر دانشجو می تواند حداکثر تا سقف 8 واحد انتخاب واحد کند
اخطار : اجباری به انتخاب واحد نیست و دانشجو می تواند انتخاب واحد نکند و یا اینکه 1 تا 8 واحد انتخاب کند

زمان امتحانات ترم تابستان 99 پیام نور
امتحانات ترم تابستان 99 دانشگاه پیام نور در تقویم آموزشی از 26 مرداد آغاز و تا 4 شهریور 99 اعلام شده است


انتخاب واحد دانشجویان سایر دانشگاه ها
امکان انتخاب واحد دانشجویان سایر دانشگاه ها همانند سالهای گذشته در دانشگاه پیام نور برای ترم تابستان 99 وجود دارد
این دسته از دانشجویان برای انتخاب واحد ترم تابستان در دانشگاه پیام نور ابتدا باید نامه درخواست مهمان ترم تابستان خود را از دانشگاه مبدا به دانشگاه پیام نور ارائه دهند.

براساس آنچه که دانشگاه پیام نور در دستورالعمل ترم تابستان 99 خود اعلام کرده است ، ترم تابستان برای اولین بار در این دانشگاه به صورت برگزاری کلاس آنلاین خواهد بود . و دروس خودخوان نخواهد بود .
همچنین همانند نیمسال دوم نمرات در اختیار اساتید است و استاد می تواند برای ترم تابستان امتحان برگزار نکند و بجای آن از دانشجو جزوه و یا پروژه تحویل بگیرید

دستورالعمل ترم تابستان 99 پیام نور

دستورالعمل ترم تابستان 99 پیام نور

 

طبق این دستورالعمل، انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ ۱۶/۴/۹۹ لغایت ۲۳/۴/۹۹ از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان و مطابق برنامه زمان‌بندی شده برای دانشجویان دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام می‌شود.
پذیرش و ثبت نام دانشجویان مهمان از سایر دانشگاه‌ها تا تاریخ ۱۷/۴/۹۹ در مراکز/ واحدهای مجری امکانپذیر است.
دروس نظری قابل ارئه در این دوره صرفا به صورت الکترونیکی و در سطح کشور/ منطقه (صرفا بر روی سامانه‌های آموزش الکترونیکی استانی یا دفتر آموزش‌های آزاد و چند رسانه‌ای) ارائه می‌شود. ارائه دروس در بسترهای دیگر مجاز نیست. به تشخیص رئیس منطقه، حسب ضرورت، ارائه دروس الکترونیکی به صورت استانی مجاز است.
ارائه دروس به شیوه خودخوان مجاز نیست.
تمام دروس دارای نمره میان ترم بوده و تاریخ برگزاری کلاس‌ها از تاریخ ۲۴/۴/۹۹ لغایت ۲۴/۵/۹۹ خواهد بود.
دروس قابل ارائه در دوره تابستانی به شرح زیر است:
۶-۱- دروس نظری نیمسال ۶ و بالاتر مقطع کارشناسی پیوسته
۶-۲- دروس نظری نیمسال ۴ و بالاتر و جبرانی مقطع کارشناسی ناپیوسته
۶-۳- درس جزء سی ام قرآن کریم مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
۶-۴- کلیه دروس عمومی مقطع کارشناسی (درس زبان عمومی و فارسی عمومی مقطع کارشناسی صرفاً به صورت کشوری در مرکز آموزش الکترونیکی ۵۳۰۸ ارائه می‌شود)
۶-۵- دروس تربیت بدنی، ورزش ۱، دروس تربیت بدنی ویژه و ورزش ویژه برای دانشجویان دارای شرایط خاص مطابق مقررات برای مقطع کارشناسی (در صورت وجود امکانات در مراکز و با رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا)
۶-۶- دروس کارآموزی، کارورزی و پروژه مقطع کارشناسی (در صورت وجود امکانات در مراکز و با رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا)
۶-۷- دروس دانشپذیری ارائه شده در دفترچه فراگیر نوبت بیستم مقطع کارشناسی ارشد
۶-۸- دروس جبرانی مقطع کارشناسی ارشد، صرفاً شامل دروسی که در جدول دروس جبرانی در انتهای برنامه ارائه دروس (ترمی) در هر رشته اعلام شده است.
۶-۹- دروس جایگزین پایان‌نامه، ویژه دانشجویان آموزش محور مقطع کارشناسی ارشد
۶-۱۰- تمدید پایان نامه (پایان‌نامه ادامه‌دار)
۶-۱۱- انتخاب دروس ارائه شده با کد مشترک و دارای تاریخ امتحان، برای رشته‌هایی که این دروس در نیمسال‌های پایین‌تر آنها قرار دارد بلامانع است.
دانشجویانی که واجد شرایط معرفی به استاد می‌باشند (به استثناء دروس عملی) می‌توانند دروس مورد نظر را از طریق پیشخوان سامانه جامع گلستان در کلیه مراکز/ واحدها (در قالب تاریخ‌های اعلام در تقویم آموزشی) درخواست نمایند.
در برگزاری کلاس‌ها حتی الامکان از عضو مدعو و مدرس مدعو استفاده نشود.
دوره تابستانی در مراکز برون مرزی دانشگاه ارائه نمی‌شود.
سقف تعداد واحد قابل انتخاب برای هر دانشجو ۸ واحد (با رعایت حداکثر یک عنوان دروس معارف اسلامی برای دانشجویان مقطع کارشناسی) است.
دانشجویان مقطع کارشناسی که با حدکثر ۸ واحد درسی (با رعایت مقررات اخذ فقط یک درس معارف) دانش‌آموخته می‌شوند، در صورت عدم ارائه دروس در دانشگاه می‌توانند دروس مورد نظر را در سایر دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مهمان اخذ و بگذرانند. لازم است مرکز/واحد ذیربط قبل از موافقت، نسبت به بررسی سرفصل دروس و اطمینان از واحد‌های باقی مانده دقت لازم را به عمل آورند.
رعایت پیش نیاز دروس الزامی است.
حذف و اضافه دروس در دوره تابستانی امکانپذیر نیست.
برگزاری امتحانات از تاریخ ۲۶/۵/۹۹ لغایت ۴/۶/۹۹ در سه نوبت با ساعت‌های ۸ تا ۱۰، ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰، ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰ طبق تقویم امتحانات برگزار می‌شود.
ارزشیابی دروس مطابق دستورالعمل نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

 

منبع:pnunews.com


نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • دانشگاه پیام نور

تصاوير منتخب 3