جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۲۸ ب.ظ

اطلاعیه و لیست رشته های تکمیل ظرفیت ارشد سراسری سال94




کلیه داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ناپیوسته سال ۹۴ ثبت نام کرده اند و در جلسه آزمون حاضر بوده اند اعم از مجازین و غیر محازین به انتخاب رشته، می توانند با مطالعه اطلاعیه در صورت واجد شرایط بودن حداکثر ۲۰ کدرشته محل را از میان کدرشته های امتحانی مربوط انتخاب کنند.

داوطلبان می توانند از روز یکشنبه ۱۲ مهر تا روز پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

داوطلبانی که قبلا در ردیف پذیرفته شدگان نهایی ( به جز پذیرفته شدگان نهایی رشته های دارای شرایط خاص و بورسیه ها) قرار گرفته اند در صورت انتخاب رشته در این مرحله و قبولی در یکی از کدرشته های انتخابی، قبولی آنها لغو می شود.

آن دسته از داوطلبانی که در زمره پذیرفته شدگان نهایی یکی از کد رشته های دارای شرایط خاص و بورسیه ها هستند در این مرحله حق انتخاب رشته نخواهند داشت.

نیمسال پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه بسته به امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، در اولین نیمسال تحصیلی ممکن خواهد بود.



نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • دانشگاه پیام نور

تصاوير منتخب 3