جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۱ ب.ظ

اطلاعیه مهم ارائه دروس در نیمسال دوم 95-94 دانشگاه پیام نور / دستورالعمل



با توجه به اعتراضات دانشجویان در خصوص عدم ارائه دروس به صورت خودخوان در نیمسال دوم 95-94 دانشگاه پیام نور به اطلاع دانشجویان عزیز میرسانیم که بر اساس اطلاعات بدست امده در این نیمسال فقط دروس به صورت عادی و یا الکترونیکی ارائه می شود.



بر اساس این گزارش در صورتی که در زمان انتخاب واحد نیمسال دوم 95-94 دانشجویان دروس رشته های مذکور در جدول زیر به حد نصاب جهت تشکیل کلاس نرسد (فنی و مهندسی و علوم پایه 10 نفر و علوم انسانی 15 نفر) بعد از زمان انتخاب واحد دروس مشمول بند فوق (دروس عادی و حضوری) غیرفعال می گردد و دانشجو موظف است در زمان حذف و اضافه نسبت به اخذ مجدد درس بصورت الکترونیکی اقدام نماید.

در غیر اینصورت درس برای دانشجو حذف و مسئولیت عدم انتخاب درس بر عهده خود دانشجو خواهد بود.



 

پس با این تفاسیر در حال حاضر دانشگاه پیام نور در نیمسال دوم 95-94 دروس را فقط به صورت عادی و یا الکترونیکی ارائه میدهد و دروس خودخوان فعلا ارائه نمی شود.


نکات مهم در مورد دروس الکترونیکی دانشگاه پیام نور:

1- هر دانشجو هنگام انتخاب هر درس دقت نماید چنانچه آن درس با هردو کد عادی و الکترونیکی ارائه شده می تواند به صورت اختیاری آن درس را بصورت عادی و یا بصورت الکترونیکی اخذ نماید و در صورتی که فقط برای آن درس کد الکترونیکی ارائه شده است دانشجو صرفاَ می تواند آن درس را به صورت الکترونیکی اخذ نماید.

2- حضور در کلاسهای الکترونیکی دانشگاه پیام نور نیز همچون کلاسهای حضوری اختیاری است؛ با این تفاوت که کلاس های الکترونیکی ضبط شده و در هر زمان توسط دانشجو قابل بهره برداری می باشد.

3- «قطب برنامه ریزی درسی» صرفا وظیفه ی برنامه ریزی، هماهنگی و تشکیل کلاسهای الکترونیکی را دارست و دانشجو در مرکز/واحد محل تحصیل خود در امتحانات پایان ترم شرکت خواهد کرد.

4- برای کلیه کلاسهای الکترونیکی همانند دروس عادی نمره میان ترم قابل اعمال بوده و نحوه اعمال نمره میان ترم و چگونگی شرکت در امتحان میان ترم در موعد تشکیل کلاسهای الکترونیکی از سوی اساتید مربوطه به دانشجویان اطلاع رسانی می شود.

5- برگزاری امتحانات پایان ترم دروس الکترونیکی دقیقاً همانند دروس عادی و در تاریخ مشخص شده در کارت آزمون دانشجویان و کما فی السابق در مرکز محل تحصیل دانشجو انجام خواهد پذیرفت . بنابراین دقت شود که قطب های استانی فقط وظیفه تشکیل کلاس های درسی را به عهده دارند و امتحانات پایان ترم دانشجویان همانطور که اشاره شد در مرکز محل تحصیل دانشجو برگزار خواهد شد.

6- منابع دروس الکترونیکی دقیقاً همان منابع درسی مربوط به سایر دانشجویان می باشد و برای همه گروه های درسی (چه الکترونیکی چه غیر الکترونیکی) بایستی استفاده شود.

7- دانشجویان این رشته ها که دروس را به صورت الکترونیکی اخذ نموده اند، می بایست از طریق “نام کاربری: شماره دانشجویی” و “گذر واژه: کد ملی”  وارد سامانه آموزش الکترونیکی به آدرس lms.pnu.ac.ir شده و از کلاس های الکترونیکی بهره مند گردند.


منبع:pnuna.com


نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • دانشگاه پیام نور

تصاوير منتخب 3