سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳ ب.ظ

آغاز ثبت درخواست وام شهریه بانک تجارت برای دانشجویان پیام نور / آموزش تصویری


قابل توجه دانشجویان گرامی، بنا بر اعلام سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، شرایط اخذ وام دانشجویی به شرح زیر اعلام میگردد.

 

 

1- امکان اخذ وام برای کلیه دانشجویان (به جز مقطع دکتری) و دارای انتخاب واحد در نیمسال جاری مقدور می باشد (به منظور ارائه تسهیلات در پرداخت شهریه متغیر). لذا دقت گردد این امکان صرفا برای دانشجویانی که بدهی قبلی و شهریه ثابت خود را پرداخت نموده اند فعال می باشد.

2- از صحت اطلاعات شخصی در پردازش “تکمیل و تایید و اطلاعات شخصی دانشجو” در سیستم گلستان پیام نور اطمینان حاصل نمایید. لازم به ذکر است در صورت عدم صحت اطلاعات (ازجمله اطلاعات شخصی، تلفن همراه و پست الکترونیک) با توجه به عدم امکان ارتباط و اطلاع رسانی به موقع، ثبت وام شما تایید نخواهد گردید. (راهنمای تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو)

آموزش –> دانشجو –> مشخصات دانشجو –> تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو



3- سقف وام دانشجویان در مقطع کارشناسی 7 میلیون ریال و در مقطع کارشناسی ارشد 20 میلیون ریال میباشد. امکان دریافت کل مبلغ بدهی شهریه متغیر شما تا سقف مبلغ فوق به عنوان وام در این سامانه میسر می باشد. لذا در صورت تمایل به اخذ وام با مبلغ پایین تر میبایست ابتدا با مراجعه به سامانه دانشگاهی گلستان نسبت به پرداخت آن میزان از شهریه خود که قادر به پرداخت میباشید اقدام نموده و سپس با مراجعه مجدد به سامانه اخذ وام نسبت به ثبت تقاضای وام دانشجویی اقدام نمایید.

 



4- چنانچه شهریه متغیر دانشجو از میزان سقف وام بیشتر باشد دانشجو موظف است تا قبل از شروع حذف و اضافه نسبت به پرداخت مابه التفاوت بدهی اقدام نماید.

5- دریافت این وام نیاز به ضامن ندارد و مهلت باز پرداخت آن توسط دانشجویان تا پایان ترم می باشد.

6- این وام فقط به دانشجویان فاقد بدهی که شهریه ثابت خود را در ترم جاری پرداخت نموده اند تعلق می گیرد.

7- کارمزد وام مذکور سالانه فقط 4 درصد بوده که طبیعتا” متناسب با تعداد ماه های تقسیط کاهش می یابد به عنوان مثال اگر مبلغ وام در 3 قسط تقسیط شود فقط 1 درصد کارمزد به آن تعلق خواهد گرفت . به عبارت دیگر اگر دانشجو سقف 8 میلیون ریال را تقاضا نموده و در 3 قسط بازپرداخت نماید میزان کارمزدی که در طی آن ترم پرداخت می نماید تنها 8000 تومان خواهد بود.

 

صفحه درخواست وام شهریه متغییر دانشجویان پیام نور – بانک تجارت – کلیک کنید




منبع:pnuna.com



نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • دانشگاه پیام نور

تصاوير منتخب 3